måndag 14 september 2009

Det är för jävligt...

...att vi måste ha en målvakt som dräller med bollen och släpper in för många mål.
...att vi måste förlora när det är som viktigast att vinna.
...att vi inte har förmågan att hålla en ledning, och sedan inte ens oavgjort.

Men mest av allt:

...att även vi har sådana där jävla puckade idiotjävlar som ska kasta in flaskor på motståndare och sedan dessutom "storma" planen. Och degradera oss till samma nivå som gnaget och bajen.

Just nu skäms jag. Jag är stolt djurgårdare men jag skäms över att det finns sådant patrask i våran publik.

Ytterligare en sak som är för jävlig är dessutom media. För vad kommer det att stå nu i tidningarna? (Hittills omnämns det hela så här.) Sådana här saker haussas alltid upp till enorma proportioner. Nej, det är inte rätt att kasta in saker och gå ut på planen. Absolut inte. Men det rör sig om EN person som kastade en flaska. Och TVÅ personer som gick ut på planen. Alltså 3 personer. Nämnde jag att det var ungefär 8000 på matchen?
You do the math.

Hej då allsvenskan.
Hej hej superettan.

Fuck.

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Jag ska inte säga nåt. SSK raserade hela Coop Arena med sitt usla spel igår... :-(