tisdag 15 september 2009

Facebook...

Jag har blivit en jävla Facebook-nörd. Varför?
Sidan för mig sig massa skräp till min dator egentligen, för den seeeegar som bara den. Kanske fått för högt highscore på Bejewled Blitz så datorn kraschar? Eller så är det jag som helt enkelt spelar för mycket? Kan det vara så? Nej. Man kan inte spela för mycket.

Ikväll har jag förresten jobbat. En ny avdelning. Det var skoj. Gick bra med (tror jag). Bara hoppas man blir ihågkommen så man får jobba lite mer än man gör just nu. Har ju haft ca 75 % i 9 månader så det känns lite halvpissigt att inte jobba något alls knappt. Dessutom känns det i plånkelipluskan!

Men nu ska jag återgå till att spela lite betapet igen.

1 kommentar:

Ann sa...

Ja vad fan gör man på "fejjan" sååå roligt är de ju inte ...eller....?? hahaha