söndag 27 september 2009

Up to date

Ja, det har varit mycket jobb senaste veckan. Men jag klagar inte.
Jag har hunnit klämma in en bio och suttit lite vid datorn ändå.
Men trött är jag, sover för lite och det är ju självförvållat.

Elitserien har dragit igång igen, äntligen. Två förluster av två möjliga men det har varit jämna matcher och ser ändå lovande ut. Jag har fått säsongskort i present så nu är det bara hoppas att jag kommer kunna gå på en del matcher så man får anvädning av dem.

Jag håller på och plöjer igenom alla säsonger av The Nanny igen för övrigt, en av mina tre favoritkomediserier. Minns när det började sändas på TV4 för en så där 15 år sen och jag tänkte jag skulle ge det en chans. Bestämde mig så fort den manliga huvudrollsinnehavaren dök upp att jag skulle titta för han är ju så satans jävla snygg. Som tur är så är serien riktigt rolig så man har både och så att säga.

Jag har för övrigt gjort en liten sexy film i The Nanny-anda som jag delar med mig av här:


2 kommentarer:

jessica sa...

kikar in, såg din adress på FL

FranFine sa...

Wow! Ich liebe Die Nanny!
Ich danke dich für den Austausch!
Ich glaube, Mr Sheffield ist gut aussehend und das die Nanny Fran ist sehr lustig!!

Der Song ist toll und passt sehr gut, Ich erinnere mich an den Song aus, wenn ich ein Kind war!