söndag 13 september 2009

Home Improvement

Jag är ett fan av den underbara komediserien från 90-talet. Med Tim Allen. Kommer ihåg att jag och bror min kollade i källaren hemma hos farmor och farfar och skrattade. Och självklart även störde oss på det där hemska grymtandet och karaktäristiska Tim Taylor-ljudet.

Men jag älskade serien ändå. Har inte heller växt ifrån den. Älskar fortfarande att kolla på det. Har de fyra första säsongerna på DVD (de andra har inte släppts ännu).
Och jag tycker till och med att Tim Allen är sexig. Måste vara för att humor är sexigt. Eller nåt sånt.

Hur som helst så måste jag ju då kombinera min Home Improvement-kärlek med min kärlek för att göra mina små filmer.

Har lagt upp dem på YouTube och även fått bevis på att jag inte är den enda i universum som fortfarande tycker att Tim och Jill Taylor är såååå söta att beskåda :-)



och

Inga kommentarer: