fredag 24 oktober 2008

Äntligen!

Det var väl då på tiden att det där betyget skulle komma! Har gått och väntat och väntat och så äntligen kommer det och räddar min helg. Nåja, vad som skulle kunna rädda min helg vore väl att någon skulle ringa och fråga om man ville jobba men man får vara glad för det lilla.

Ska dessutom hem till min bästa kompis senare och äta tacos och kolla på film...jaja, jag erkänner - det blir chips med. Jag gjorde samma sak igår...en kompis var här och vi kollade på film och åt chips. Kan man inte ha ett jobb så kan man väl iaf få vara onyttig!? Något ska man väl få unna sig så här i depressionens tider? Och för er som undrar hur man som arbetslös kan ha råd med chips? Jo, det ska jag tala om för dig - jag har en far och jag har en bror som båda har jobb och är så snälla och generösa mot mig att de bjuder mig på chips lite då och då ;-)


Här är mitt finfina betyg...jag hoppas det syns hur extremt fint det ser ut med alla MVG och sånt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till fina betyg hörrö! Gillar din beskriving av Djurgårdens spel...*ha ha*
Kunde stämma in på "mitt" lag... Fast deras "prestationer" är nog inte ens värda att diskutera!
Nu får jag en blogg till att läsa. Vet du, jag hittade en text du skrivit till mig på gymnasiet om en mördare... Ha ha...sååå coolt! Och lite roligt att jag fortfarande tycker att det är rätt bra! :-D

Anonym sa...

Grattis Grattis Grattis till ditt betyg!! Grymt jobbat!! Hur känns det? DIF kramen