fredag 17 oktober 2008

Varför?

Varför gör jag det här? Jodå, det är en klasskompis som tycker det. Fast klasskompis? Egentligen är vi inte det. Inte nu längre. Vi är grannar. Och kompisar. Kompisar låter ju bättre än granne. Hon heter Ann och har en blogg själv. Hennes blogg är en av de ytterst få som jag faktiskt läser. Nåväl, hon tyckte iaf att jag skulle skaffa mig en blogg. Sen får man se vad det blir av det hela.
Hur som helst så har jag nyligen avslutat en undersköterskeutbildning (med bravur om man får säga det själv!) och i present fick jag av min sambo en digital sysmtemkamera. En NikonD80 för att vara exakt.
Ett litet smakprov kommer här:

Det här en bild på en blomma. Fast det ser ni ju förmodligen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Yes baby!!
Nu kan man ju i alla fall få chansen att se dina bilder som du tar med nya fina kameran!! Kul o leka idag!! Två arslen ur en buske de måste varit en syn det.....asg
Hälsa prince charming=)
Kram Ann, granne , vän fd pluggis