söndag 10 maj 2009

Åh så sött

När man tittar på sitt/sina eget/egna barn så tycker man (hoppas jag!) att det inte finns något sötare/finare/vackrare/bättre i hela världen.

Ofta tar man kort på de små underverken eftersom de trots alt blir större och det kan ju vara roligt att ha minnen från när de faktiskt var söta den dagen då de är tonåringar och mer monster än små änglar.

Det här kortet kommer jag ta fram den dagen då jag tänker att någon gärna får köpa min dotter eftersom hon har gjort någon form av vidrig tonårsrevolt.

Fundersam söt liten varelse

Kan ju även bjuda på en fin bild (tagen vid samma tillfälle så ni inte tror att jag aldrig byter kläder på flickebarnet) på sambon och dottern tillsammans. Så fin bild, tycker jag själv. Både bildaktigt och motiv-igt.

4 kommentarer:

Ann sa...

Jättefina bilder!!!

Linda sa...

verkligen fina bilder!

STOR/liten familj sa...

japp snart är de hormonstinna monster, lika bra att ta tillvara varge kodak moment som kommer;)

Madonnan sa...

Hej, så fina bilder!

Och mkt Djurgården här :)

Trevlig kväll!