onsdag 6 maj 2009

Oj så mycket som hänt...

Ja...det var ett tag sen som man skrev något.
Varför?
Jo, arbetslös igen och deprimerad över det? Nja...jag har jobbat 4 dagar sen dess (räknar in kvällens pass för jag vet ju att jag ska iväg snart...). Har fler pass inbokade dessutom så det kan jag inte skylla på.

Sambon har äntligen fått igång min datorså nu har jag en egen igen...men jag har ju massa CSI att kolla på så jag hinner inte sitta.

DIF har vunnit igen...2-1 hemma mot Gais - JIPPI! Men inte ens det fick mig att gå online.

Varför i allsin dar har jag då inte varit vid datorn. Ren jävla lathet. Svårare än så är det inte.

Nu ska jag äta. En sån där påhittad mat där jag gör som Cajsa Warg - tager vad man haver.

1 kommentar:

Ann sa...

Ju finare vädret är desto mindre sitter man ju vid datorn....men nu har det varit mycket dator för min del ett tag för att jag varit krasslig.
Kram ANN