onsdag 27 maj 2009

Men det var väl på tiden!

Välbehövlig 3-poängare tagen. Äntligen. Dagen räddad.

Den här veckan är annars ganska räddad den med då jag har jobb inbokat 3 dagar, varav två dagar redan är arbetade nu.

Borde egentligen lägga mig och sova nu för jag ska ju upp tidigt men jag känner ändå att jag måste titta på ett avsnitt av CSI. För jag har varit utan nya avsnitt nu i snart en vecka och har nästan fått abstinens.
Ja, det är faktiskt så illa att jag börjat om att kolla på säsong 1 igen. Och då är man ju galen.

För övrigt kan jag verkligen tipsa om Sophie Kinsellas böcker. Bara så där apropå. För jag har skrattat så tårarna har sprutat när jag läst. "Mitt nya jag" och "Karriär och köksbesvär" har jag slukat nu på 3 dagar. Vill man skratta bör man läsa dem.

Inga kommentarer: