söndag 10 maj 2009

Himmelriket i grön påse

Jag gick in på vår lokala ICA-affär fär att handla. Som i de flesta affärer så är chipsen strategiskt placerade.
Eftersom jag har noll självbevarelsedrift, inga hämningar och dessutom lider av chipsberoende så såg mitt vana chips-öga direkt att en påse inte såg ut som de andra. Det var en NYHET. Estrella har marknadsfört smaken Sourcream & Dill. Självklart köpte jag den. Man måste ju prova.
Och herregud vad gott det var.
Och herregud vilken skitsida Estrella har då...för inte finns deras nyhet med på hemsidan inte.
Men kolla i affären, för där finns den. Och köp...himmelriket i en grön påse. Verkligen.

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Dill ihop med godis är ALDRIG gott! No way! ;-)

Dino78 sa...

Men chips är inte godis utan chips:-D
För övrigt gillar jag inte ens dill...inte gräddfil heller. Mycket konstigt med tanke på att jag älskar det på chips:-D