tisdag 9 juni 2009

Brittan skakad!

Nakenbilder skakar Britney Spears.
Förstår faktiskt inte varför hon ska bli skakad, enligt artikeln får man se hennes bröst.
Kom igen...man har sett det mesta av Brittan genom åren just för att hon aldrig varit direkt oskyldig och pryd. Hela tjejen lever ju på att visa upp sig. Hon anspelar på sex hela tiden. Så vad är det att oja sig över om vi får se de få centimeter av henne som vi ännu inte sett?
Det rör sig om bröst och inga hela nakenbilder heller.
Fick jag välja skulle jag väl hellre visa boobisarna än muttan?

Nej, jag förstår att det måste kännas jobbigt att bli utfläkt på det sättet men ändå: hon ålar runt som en annan porrstjärna (visserligen lite mer påklädd men ändå) i de flesta videos och ändå blir hon skakad?

Jag är hjärtlös idag.

Påpekar även att jag inte är någon anti-Britneymänniska, jag blir bara förvånad ibland.

Till Mona: slå mig inte! :-D

1 kommentar:

Mona sa...

Äsch, klart jag förstår att du inte är en anti-Britneymänniska. För det GÅR inte att vara! Alla älskar Britney, så enkelt är det, hehehe!