tisdag 16 juni 2009

Chattahoochee!!

Jag ska gå på konsert! Jag ska se Alan Jackson!
En av mina idoler. Föll för honom när han med sin söta lilla mustasch och vita hatt åkte vattenskidor och skrålade "Chattahoochee" på CMT (Country Music Television).
En kanal som inte längre finns. I alla fall inte i Sverige. Så det var ett tag sen, typ 15 år sen.

Han är en av USA:s största countryartister och nu kommer han till Sverige! Det är stort.

Sundbyholms travbana i Eskilstuna av alla ställen men i alla fall. Bra för mig för till E:tuna har jag nära!

Jag ska gå själv dessutom, för det finns ingen som vill gå med mig.
Men det skiter jag i, för jag ska se en av mina idoler - och sjunga "Chattahoochee" så jag får ont i halsen :-D


Yeehaa!


1 kommentar:

mumari sa...

Ja visst är det otroligt roligt att gå och se Alan Jackson! Jag trodde aldrig att han skulle komma till sverige!