fredag 19 juni 2009

Glad midsommar

Ja, man får väl önska det även om man kan tro att det är 5 mars eller något sådant.
Regnet det bara öser ner...och haglade gjorde det med ett tag.
Men jag skulle ju jobba så för mig spelade det ingen roll (ska jag vara ärlig tyckte jag t o m att det var bra att det var skitdåligt väder för då behövde jag inte vara irriterad över att missa fint väder!).

Sambon och dottern åkte till Stockholm tidigare så jag har spenderat dagen vid datorn och kvällen på jobbet.
Satt i 5 timmar och knåpade ihop en film som blev sketabra och så gick den inte att spara! :-(
Källfilen saknades, vilket den inte alls gjorde men något var ju fel så jag får väl göra om den nu. Och hoppas på det bästa. Fast nu kommer det ju inte ta några 5 timmar för nu har jag ju redan gjort den en gång så jag vet ungefär vart jag ska klippa och klistra i filmklippen!

2 kommentarer:

Sarah sa...

glad midsommar!:D

Ann sa...

Ja vilker jävla väder!! Haglen bara studsade mot gräsmattan....piss-sommar!!!