tisdag 9 juni 2009

Den blomstertid nu kommer...

Den blomstertid nu kommer, med lust för fotande,

du nalkas ljuva sommar då kameran sköter plåtandet

Med Nikon systemkamera, till blommor, träd och bin

Så trycker jag på knappen och de fastnar på linsen min...


Ja, om man mumlar lite grann så rimmar det nästan :-D


Hur som helst så har jag fotat lite blommor (och en kotte) och jag måste ju dela med mig:

Mossig kotte

Liljekonvalj

Blomma mot himmel

Glöm mig inte!

Celebert besök


Ja, om man tänker på att jag inte kan ett piss om fotografering så är det väl rätt fina bilder tycker jag! Huvudsaken är ju att det blir en liten färgklick här i bloggen hur som helst!

3 kommentarer:

Ann sa...

Ahhh underbara bilder!!! Min favvis blev den lilla förgät mig ej blomman som på nå vis ändå höll på o glömmas bort=) kramiz

Anonym sa...

Fina bilder. Varför är du inte med och tävlar på FL?

Kram

Sarah sa...

Riktigt snygga bilder ! =)