tisdag 13 januari 2009

Jag har gjort det igen!

Ja, lekt med Windows Movie Maker alltså!
Nu har guden Tommy Körberg fått sig ett par bildspel till sin ära. Guden? Ja, han är en gud...för sjunger man så som han gör är man inget annat än en gud:-)
Folk verkar ha problem med den mannen och det ska kommenteras när jag säger att han är en av mina idoler, men hallå...hör ni inte hur han låter? Skit i hans syrliga kommentarer om ni stör er så mycket på det. Karln är en artist i första hand - alltså kan man göra som så att fokusera på hans röst.
Jag tycker han är en rolig jävel jag. Jag tycker han är en stilig fan också (okej...nu kanske min bror har rätt i att han ser ut som en lite småploffig maffioso men om man tar bort en så där tio år på honom så...stilig är ordet!). Nej, ni ska inte reta mig, jag har min smak - ni har eran.
Hur som helst så är han en av mina tre idoler och han är på listan tillsammans med Elton John och Dean Martin. Ingen dålig trio.

Nåväl, här kommer mina klipp:



och



Om någon som läser denna blogg (finns ni? :-) ) skulle ha något emot Körberg så för all del, ha det. Men jag vill inte höra att Jöback gör låten bättre...visst, det är "hans" låt men Körberg har röst som en kung, Jöback kanske är kronprins ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är på o göra filmklipp!! Fyndiga bilder=)
Kram
ANN