måndag 12 januari 2009

Viktiga datum 2009

PRELIMINÄRT SPELSCHEMA 2009

Omgång 1 (5 april) Djurgården - Örebro
Omgång 2 (12 april) IFK Göteborg – Djurgården
Omgång 3 (to 16 april) Djurgården – Gefle IF
Omgång 4 (19 april) Hammarby – Djurgården
Omgång 5 (on 22 april) Djurgården - IF Brommapojkarna
Omgång 6 (to 30 april) Halmstads BK - Djurgården
Omgång 7 (3 maj ) Djurgården - GAIS
Omgång 8 (10 maj) Malmö FF – Djurgården
Omgång 9 (17 maj) Djurgården – AIK
Omgång 10 (to 21 maj) Trelleborgs FF- Djurgården
Omgång 11 (24 maj) Djurgården – BK Häcken
Omgång 12 (31 maj) Örgryte - Djurgården

Uppehåll

Omgång 13 (5 juli) Djurgården – Helsingborgs IF
Omgång 14 (12 juli) Kalmar FF – Djurgården
Omgång 15 (19 juli) Djurgården – IF Elfsborg
Omgång 16 (26 juli) IF Elfsborg - Djurgården
Omgång 17 (2 augusti) Gefle IF FF - Djurgården
Omgång 18 (9 augusti) Djurgården – Hammarby
Omgång 19 (16 augusti) Örebro - Djurgården
Omgång 20 (23 augusti) Djurgården – IFK Göteborg (Råsunda)
Omgång 21 (30 augusti) GAIS – Djurgården
Omgång 22 (13 september) Djurgården - Malmö FF
Omgång 23 (20 september) IF Brommapojkarna - Djurgården
Omgång 24 (on 23 september) Djurgården – Halmstads BK
Omgång 25 (27 september) AIK - Djurgården
Omgång 26 (4 oktober) Djurgården – Trelleborgs FF
Omgång 27 (18 oktober) BK Häcken – Djurgården
Omgång 28 (25 oktober) Djurgården – Örgryte
Omgång 29 (28 oktober) Helsingborgs IF- Djurgården
Omgång 30 (1 november) Djurgården – Kalmar FF

Så om någon mot alla odds hade tänkt bjuda mig på fest eller en gratis semester till Thailand eller något sånt så...de här datumen är jag liksom upptagen, antingen står jag på Stadion eller så sitter jag bänkad framför TVn.
Det kan förstås även hända att jag jobbar - vilket går före då jag är pengakåt - men jag smyger med mobilen för att se hur det står i matchen ändå:-)

1 kommentar:

Beas sa...

Du goa...ditt senaste inlägg gick inte att kommentera i, så jag gör det här. Jag tycker om Körberg...såg/hörde den underbara mannen i Örebro förra julen. Frälst! Jag har alltid tyckt om honom.

Jag har läst din blogg nu och tycker du skriver så fantastiskt! Du gör VERKLIGEN rätt i att vara stolt över dig själv och dina studier. Du har slutfört dem med bravur...vilken tjej!!! Systemkameran har du verkligen förtjänat. Jisses!

Och din kärlek för din lilla dotter lyser igenom. Det är så vackert att läsa. Jag har läst om adventskalendern (jag tänkte köpa samma till barnen som du har gjort), din kärlek till bakningen, dina upplevelser om mobbing och strävan efter jobb. Hur du tar med din dotter på bio (jag har inte tagit med mina barn än) och hur dina fina dikter skrivna från en längtan efter din mamma. Jag ser din kärlek till det skrivna ordet, till barnlitteraturen...och jag känner igen mig.

Du är välkommen hem till mig när som helst....även fast vi bara möts som tafattast på biblioteket...

You know who...Bea