lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag.
En sån där "jävla kommersiell dag som man borde slopa!". Tycker en del.
Jag tycker inte det. Jag gillar alla hjärtans dag. Kan väl vara trevligt med en dag då man faktiskt kan tänka på sina nära och kära. För det betyder liksom inte att man inte bryr sig ett skvatt övriga dagar på året.
Jag bryr mig alla dagar på året. Jag kan ge spontana presenter när som helst.
Men jag gör det även på alla hjärtans dag.
Idag gav jag min älskling ett kort, fina smörgåsar till frukost och en hjärtformad kaka som jag bakade nu på morgonen.
Av dessa tre saker brukar jag göra två av dem när som helst på året (frukosten och bakningen).

Snart ska jag iväg till Västerås på bröllop. Min kära kusin som gifter sig.
Bild på hur jag såg ut kommer senare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!
Jag gör alltid alla hjärtansdag bakelser till mina!! (se min blogg) det är mysigt!!
Jag länkar till dig från min hemsida nu!! http://hem.bredband.net/MayaYawa hoppas du fick det kul på bröllopet. KRAM

Anonym sa...

Nu är det senare - vi vill ha bilder! =D