söndag 15 februari 2009

Du ser sliten ut!

Ja, det var det första jag fick höra imorse när jag kom till jobbet.
Vad menades med det?
Ja, jag sov inte många timmar eftersom man kom hem sent från bröllopet men jag dricker inte. Jag drack vatten och coca cola. Hoppas de tyckte jag såg TRÖTT ut och inte bakis. För jag är inte bakis, det är jag aldrig av den enkla anledningen att jag som sagt inte dricker alkohol.

4 timmars sömn och sen upp och jobba i 8 timmar...somnade på min rast sittandes i en stol.

Bröllopet var iaf mycket trevligt. Och självklart grät jag. Som vanligt. Så fort jag såg min kusin komma gåendes i kyrkgången med ett leende på läpparna stort som Gotland började tårarna rinna.
Jag hoppas de får leva lyckliga i alla sina dagar.

Bilder på mig från gårdagen kommer så fort bror min mailat över nån, jag tog inga på mig själv:-) Men tyckte jag såg ganska ok ut i spegeln. I monitorn på brorsans kamera däremot såg jag ut som en apelsin på crack. Men, men.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, vad rolig du är...! "Leende stort som Gotland", "Apelsin på crack"...!!
Du är galen som ens tänkte på att jobba idag ju! Var det ofrivilligt eller alldeles självvalt?!

Anonym sa...

Vad spännande de ska bli o se bilder på dig!! Apelsin på crack va?? Hhahaha...du e rolig du=)
Hoppas du sovit igen lite nu då...
kram