onsdag 18 februari 2009

Utmanad!

Bildutmaning
Jag utmanades av Jenny - tack! - och antar utmaningen!

Utmaningen ser ut så här:
* Gå in i din mapp Mina bilder
* Välj därefter den sjätte bilden i den sjätte mappen
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den
* Invitera sex nya bloggare att vara med på utmaningen
* Länka till dem och låt dem veta att de blivit utmanade

Här är bilden som jag hittade...det är från min dotters Luciafirande på dagis. En radda små tomtar och lucior. Om ni ser en Djurgårdshalsduk så är det min tjej - surprise surprise! ;-)

Jag ska nu alltså utmana 6 stycken till...gud, jag som knappt har några att utmana! Ni som blir utmanade antar självfallet bara om ni vill!
Och återigen...ni väljer själva om ni godtar utmaningen...:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att en till håller med mig :) Det kan ju vara så otroligt irriterande när folk ska bete sig.

Klart jag kommer anta den :) Det gör jag med glädje, och roligt att du hittat min blogg, för då hitta jag ju din ;)