lördag 28 februari 2009

Ingen lyssnar på mig

Min farmor drabbades av en stroke för några månader sedan och har legat och väntat på en plats på ett boende. Det blev bestämt att hon ska få plats på stället där jag går som timvikarie, vilket förstås är jätteroligt eftersom det är ett bra ställe och att jag kan ju då enkelt hälsa på henne på min rast.

Eftersom jag har "inside information" om stället så förklarade jag för min far, min bror och min faster precis hur rummen såg ut, antal skåp och hur stort det var.
Igår var vi där och kollade så de fick se hur det ser ut. och vad säger de?
"Så här stort trodde jag inte det var!"
"Men va många skåp!"
"Men, är hallen så här stor?!"
"Men oj vilket stort badrum, så stort trodde jag inte det var!"

Lyssnar ingen på mig?

3 kommentarer:

Anonym sa...

De borde de göra!!! puss gumman!!

Anonym sa...

Settman är ju bäst!
Jag kommer bo i juli i Linköping så då måste vi få in en match, kan ju komma upp till Sthlm :) Lovely! Men vi måste planera i förväg annars rinner tiden iväg sådär dumt :P

Synd me missat slutspel, men på-g-kille började gråta, haha, han är också DIFare i själ & hjärta x)

Anonym sa...

Men vad tråkigt att de inte verkar ha lyssnat!

Men vad härligt att ha farmor så nära! =D