onsdag 25 februari 2009

Blod är tjockare än vatten...

...tyvärr.
Ibland önskar jag att jag kunde glömma bort att min bror är min bror. Det må låta hårt men om ni visste vilken humor killen har skulle ni förstå mig.
Det är nästan så man vill förtränga släktskapet.
Hans humor är inte bara låg, den är liksom inte på källarnivå utan lägre. Ja, det är faktiskt så.
Men jag medger...den är jävligt rolig ändå :-)

Senaste alstret:

"Vad heter korvkiosk på finska?
Kioskenkorva!"

Sen om bror min är upphovsmakare till ordvitsen ska jag kanske låta vara osagt, men det är ändå den nivån hans skämt ligger på.

Någon som vill köpa en bror kanske? Behöver alltid pengar ;-)

PS Nej, jag vill inte sälja min bror för han är världens underbarste, snällaste, smartaste, generösaste och bästa bror! Så det så! DS

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd för jag hade köpt honom!! Jag har alltid velat ha en brorsa=)
Men skämtet var på min nivå asg koskinkorva. ASG!!! skitkul=)
Ha de gott
ANN