torsdag 4 december 2008

Bakardag och kalas

Idag var jag bjuden på kalas. Eller kalas och kalas...mitt kusinbarn blev hela 15 år idag. Grattis Anton. Sanslöst att han blivit så stor...får mig att känna mig ännu äldre! jag var utsedd till första bagerska och ägnade förmiddagen åt att baka småfrallor, lunchen till att bli bjuden på en kebabtallrik av Ann och Mimmi (tack brudar!) och eftermiddagen åt att baka lussebullar.

Sedan var det till att moffa i sig lite tacopaj och fikabröd och allmänt jäsa i kusinens nya fina hus.
Har även hunnit med att tagit lite fina kort och deppat ihjäl mig över att mitt kära Djurgården ligger hopplöst sist i elitserietabellen. Men sånt är livet, man kan inte vara bäst alltid. Bara hoppas man lyckas undvika kvalserien. Och tydligen sitter Montén säkert...hur han nu kan göra det. Tragiskt är det iaf.

Avslutade min kväll med att skruva ihop bord och stol jag köpte till dottern på IKEA i måndags och möblerade om lite så allt skulle få plats.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa du din lilla bagare...tur inte doften letar sig ner hit annars skulle jag bo hos dig=) Fina bilder....ska nog med ta på granen därute!! Kramiz

Anonym sa...

Gud va fina bilder :)

Sv: Du får asgarva! Haha gör det såhär i efterhand med!

Anonym sa...

Hej hej tack så mkt :) nee så bra e jag inte haha!
Hur mår du ? haft en bra helg? kram