onsdag 3 december 2008

Massa kläder!

Vann en auktion på massa Barbiekläder på Tradera och hade oerhört kul med dottern igår när vi provade alla kläderna. Det var nästan bara byxor och kjolar men några kompletta set. Så jag tog kort på dem med fina nya kläder.
Dottern har nu 3 tjejdockor och en kille. Den ena är en riktig Barbie (min gamla) och så Ken då, också min gamla. De andra två är inte riktiga Barbiedockor utan lite billigare varianter. Dottern bestämde att den ena dockan skulle heta Therese (efter min kära kusin) och den andra Ann (efter vår kära vän och granne).
Här är en fin bild på gänget:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va snygg ja e!!!

Anonym sa...

Jätte fina kläder :-) Kan tro att dottern blev glad!

Tack för det super smarta tipset om en alternativ sångpåse!

Trevlig dag!

kramis

Anonym sa...

Snygga :-D

Men stackarn då! Vet du vad? Brorsan har ätit upp min kalender!! :-[