söndag 7 december 2008

Världens mest inflytesrika unge?

Ja, Suri Cruise är tydligen världens mest inflytesrika unge. Nästan lite skrämmande att ett barn ska vara inflytesrikt..är det inte det? Hon är en söt liten tjej, precis som miljoner andra ungar. Stackars lite Suri som inte har något privatliv. Lite smått kränkande egentligen faktiskt.
Och pappa Tom tycker det är perfekt för vissa av bilderna är ju så fina...som om han inte har råd att skaffa de bästa fotograferna till sin lilla juvel?
Men nej, det ska visas upp. En ägodel, inget barn.
Stackars rika lilla flicka.
Fråga:
Vad händer när ett sånt barn växer upp?
Svar:
En ny Paris Hilton.
Kanske. Jag vet inte. Men en bortskämd liten madam tror jag nog det kan bli, en utseendefixerad sådan.
Hoppas jag har fel. Det har jag ofta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fast det där om att han tycker att vissa av bilderna blir jättebra kan jag faktiskt förstå. För det finns ju ingen chans att få till samma bild när hon åker ruschbana och har skitkul, som i en studio, eller med inhyrda fotosar på lekplatsen...
Jag HOPPAS att hon blir en vettig unge iallafall.