måndag 8 december 2008

Nokia 3600

Ja, idag köpte jag en ny mobiltelefon. Har suktat efter en ny ett tag nu...även fast det inte var mer än 2 år sen jag köpte min förra. Fast 2 år kanske anses som en evighet när det kommer till mobilvärlden? Beror väl på vem man frågar antar jag.


Hur som helst så har jag alltid haft Nokia (förutom min första som var en Motorola) och det är svårt att byta. Så det blev återigen en Nokia. En 3600 Slide. Min förra var en slide det med, jag gillade det. Bättre kamera och radio. Fick pengar när jag fyllde så telefonen var en försenad 30-årspresent kan man väl säga.

Så här ser den ut...den lilla röda ;-)

Köpte även lite julklappar från några äldre släktingar till dottern så det var en heldag i shoppingens udnerbara (?) värld.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, jag vill också ha en ny mobil! Och JAG tycker att det är låänge med 2 år!! =) Jag är en sån som byter när det börjar trilla sönder, och det är på väg nu... SMS:en har börjat lägga sig i bokstavsordning, så jag måste bläddra fram till varje nytt SMS jag får, bland alla gamla...
Snygg din nya flön är!! =D

Anonym sa...

ÅH vad sjukt snygg!!! *avis* jag vill med ha en ny! Jag har samsung o trivs kanon med den....
Ha en bra dag!
ANN