tisdag 2 december 2008

IKEA!

Det är inte ofta som jag är på IKEA men det händer. I alla fall om någon annan ska dit och frågar om man får följa med.
Sagt och gjort, min kära kusin frågade om jag och dottern hade lust att hänga på och javisst tyckte jag. Så vi åkte, jag, dotra, kusinen och hennes två minstingar.
Det blev en trevlig vistelse på IKEA och jag köpte faktiskt lite grejer. Ibland kan man ju försöka piffa till det lite i hemmet, idag tänkte jag införskaffa förpiffningar till badrummet. Har tagit bilder på det för att det ska bli lite färgglatt här i bloggen.

Ja, det var inte roligare än en ny tvålkopp och en tandborsthållare men då kan du ju tänka dig hur det såg ut innan? ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt!! Sån har vi med *pekar* sån tandborthållare= bra grej!!
Jag älskar IKEA!!