lördag 21 mars 2009

A-B Repeat

Den funktionen älskar jag på DVDspelaren. Jag använder den faktiskt ganska ofta. Det händer att jag tittar på film och så är det någon rolig scen som får mig att skratta hysteriskt att jag bara måste sätta den på A-B repeat för att kunna se den 10 gånger i sträck utan att behöva trycka på spola bakåt-knappen.
Sista favoriten är när en bläckfisk svischar förbi med ett roligt tjut i Den lilla sjöjungfrun 3 -Sagan om Ariel. Vet inte varför det är så roligt men skrattar hysteriskt gör jag likt förbannat. Dottern med förstås (lägger jag till som lite försvar...)

1 kommentar:

Tove Kungsholmen sa...

Din blogg verkar bra trots att du är DIF:are. Här är det Gnaget som är laget! Fast jag är sambo med en Djurgårdare så jag vet att det faktiskt finns de som är okej... ;)

Men varför DIF när du bor i Arboga? Nyfiken!