söndag 15 mars 2009

Leka med Barbie

När jag var liten älskade jag att leka med Barbie. Nu kan jag tycka det är roligt att sitta nån kvart och klä på dem lite fina kläder ihop med dottern.
Idag kom jag dock på att man kan göra massa annat kul med dem. Till exempel kan man göra ett otrohetsdrama med dem. Så det var till att dra fram kameran, plocka fram det otrogna svinet KEN, den bedragna stackars tösen och så den förföriska mansslukerska och voilá!
Resultatet? Ja, det kommer här - med sång av Billie Joe Spears (som självfallet handlar om otrohet!)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen varför för AIK dig att rysa av obehag? ;P Stockholms AIK förstår jag mig på, dom tål jag inte, men Skellefteå AIK? ;)

Okej =) Ja alltså det kan sluta hur som helst på måndag, men troligen blir det LHC :( Okej, ja alltså HV71 hoppas jag verkligen inte går till semi, USCH på dom, Timrå ska helst klå ut dom!

Ja jag förstår, ja det kommer nog gå bra med Hardy! Hardy får mig alltid att tänka på vårat SM-guld (han spelade här då), jag har som aldrig kunna koppla honom som tränare, jag tänker honom fortfarande som hockeyspelaren xD

Okej, haha alltså fotbollen har jag svårt att förstå mig på, tråkigt! :P

Anonym sa...

Heheh, ja det är ju definitivt ett bra sätt. Orkar inte ens ibland =)

Anonym sa...

ja visst är den läcker? och den blev min för bara 400 spänn också dessutom ;)

nämen så fel det kan bli, tack för påpekningen!

Anonym sa...

Tack :D

sv. Okej haha ;) Anledningen till att jag inte gillar AIK är supportrarna... Dom är bara allmänt störda, och det är som att dom är skapade för att hata oss! :O Också gillar jag inte staden, och hockeyn hör inte heller dit. Det kan inte vara många procent av folket där som är intresserade! Dom har sina hockeylag där för att dom är himla storkommuner som är hur rika som helst. :P

Anonym sa...

Hahaha vilken rolig film=)