torsdag 20 november 2008

Det kliar i fingrarna...

Det är över en vecka kvar till första advent. Normalt sett brukar jag börja pynta när jag fyller år, vilket är 28 november. Det har hänt att min födelsedag har infallit på första advent med men det är iaf legitimt att börja pynta då.
Men det kliar i fingrarna NU! Jag vill slänga upp alla stakar och stjärnor nu idag! På en gång. Jag vill dra på julmusik på högsta volym och baka lussebullar (jaja, det där med musiken och baket har jag redan hunnit med).
Men jag får vänta en vecka till. För nästa torsdag, på eftermiddagen...då jävlar åker det upp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag längtar lite jag med , efter mina fina vita stjärnor till vardagsrumsfönstren!! Men det känns för tidigt ju....
Jag är på bättringsvägen här nere så snart måste vi träffas, eller hur? ha det gott o stor kram från mig down under

Anonym sa...

Kör håååårt, pynta järnet i helgen och njut en hel vecka extra!! =D