söndag 2 november 2008

Phototime

Ja, jag älskar att fotografera. Och nej, jag tror inte att jag är ett proffs. Men jag tycker i alla fall att några bilder som jag tar är riktigt bra och dessa lägger jag nu upp här för allmän beskådan. har tagit bilderna idag, andra november, ute vid Hällarna. Den första bilden är strandkanten, jag har medvetet gjort så förgrunden ska vara ur fokus. Bild två är ett litet löv med lite droppar på. Sista bilden är en fin vy, med glitter på vattnet. Kan det bli bättre? (Ja, det kan det men det skiter vi i just nu!)






























3 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga foto, vad har du för kamera? Tycker också om att fotografera!

Camilla sa...

Jättefina kort:-)

Anonym sa...

underbara bilder!! Har gett komentar till den första på fotosidan=) puss puss